Vyhledávání
 
Oddělení obchodu
 
Oblíbené značky
 
Anketa
Líbí se Vám náš e-shop?
Normální
Hlasovat
16.8 %
 

Reklamační řád

Povinnosti kupujícího
Kupující (zákazník, spotřebitel) je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- na e-mail info@parfemy-star.cz 
- poštou na adresu pro zasílání zpětných zásilek
- telefonicky

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí náklady na dopravu prodejce.

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,
pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit
- reklamované zboží v originálním obalu bez porušené pečetě
- stručný popis závady

Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí náklady na dopravu prodejce.

Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech

- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
- zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením
- zboží bylo poškozeno živly
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
Parfémy Star
Hana Nejmanová
Do Chobotu 428
251 62 Mukařov - Srbín

Ochrana osobních údajů
Osobní data, která uvedete při objednání slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům.